El Setmanari de l’Alt Emportà publica la exposición de Màrius Gómez Fotografía, Màrius Gómez El «Setmanari de l’Alt Emportà» publica la noticia sobre la exposición que Màrius Gómez ha realizado en la Galería Carles Bros de Llançà. També et pot interessarFotografia de nu a la Biennal Olot Fotografia 2014Festa Major Lliçà d’Amunt 2010. Sopar de les ÀviesMe gusta gastar dinero en cosas como estaRaimon Argemí exposa Històries d’H a Espai Garum nª 522º HANAMI de Lliçà. Begonya HernàndezEspaiGarum 27. La síndrome de la set. Màrius Gómez. INAUGURACIÓN julio 12, 2014